logo

Merhaba,

Müşteri Destek Sitesine Hoş geldiniz!

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim ?

Siparişinizi teslim aldıktan sonra ürünlerinizi iade etmek istiyorsanız, teslim tarihinden en geç 14 iş günü içerisinde 0850 222 1 800 numaralı çağrı merkezimizi arayarak ya da arzum.com.tr hesabınıza girerek verdiğiniz siparişiniz için iade talebi oluşturabilirsiniz. Çağrı merkezi personelimiz ürünleri ücretsiz gönderebilmeniz için size iade onay kodu verecektir. Bu kod ile ürünleri Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Müşteri hizmetleri temsilcilerimiz ile yapacağınız görüşmeler sonucunda ürünleri tarafımıza gönderirken bazı hususlara dikkat etmeniz gerekmektedir.

Bunlar;

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

• Ürünün satış faturasını mutlaka göndermeniz ve fatura arkasında bulunan ürün iade bölümünü doldurmanız gerekmektedir.

• Eğer ürünün faturası kurumsal ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, kargo payı dahil edilmeden, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV’ şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri iade faturası kesilmediği takdirde alınamamaktadır.


Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Ürün değişimi için iade şartları geçerlidir. Bu şartlara uyan ürününüz iade alınmakta ve değişikliğini istediğiniz ürün için adınıza yeni sipariş oluşturulmaktadır.


İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu’ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk 14 iş günüdür. Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren otuz gün içerisinde iade edebilirsiniz.


İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

arzum.com.tr, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. İadeniz kabul edildiğinde ve tarafımızdan para iadeniz gerçekleştiğinde e-mail ile bilgilendirileceksiniz. İadenin hesabınıza yansıma süresi banka tarafından belirlenmektedir ve tarafımızdan müdahale edilememektedir.


İade koşulları nelerdir?

• Ürün(ler) orjinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir.

• Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür.

• Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü almaktadır.


Arzum Destek sitesinden almış olduğunuz hizmeti yakınlarınıza tavsiye eder misiniz?
En düşük 0 en yüksek 10 olacak şekilde işaretleyebilirsiniz.
Hizmetimizi geliştirmek için görüşlerinizi önemsiyoruz.Yalnızca 10 saniyenizi ayırarak destek sitesinden almış olduğunuz hizmeti değerlendirebilirsiniz.
* NPS anketimiz 6 ay boyunca size tekrar gösterilmeyecektir.